אתר הסלולר הגדול בישראל itel מותגים גדולים מחירים קטנים מאז 2008 -2023
2021-03-01 19:50:09 Admin

סקירה: סמסונג גלקסי S21 הוא טלפון לשדרוג לא פשוט

מערך ה- Galaxy S21 זמין כעת. לפני שאתה קונה אחד כזה, המסעדה הגדולה ביותר שאתה צריך לדעת על סמסונג גלקסי S21 5G, יחד עם גלקסי S21 פלוס 5G וגלקסי S21 Ultra 5G, היא שסמסונג הורידה את המחיר האמריקני של כל אחת מהן ב- $ 200 (החיסכון הוא פחות בשאר מדינות). ברור שזה לא נעשה מתוך נדיבות והחלופות של סמסונג ביצעו מחיר נמוך יותר בגלקסי S21: מטען הקיר והאוזניות לא נכנסים לקופסה, לטלפון אין חריץ לכרטיס microSD מורחב אחסון ויש לו 4GB RAM פחות מ- S20. סמסונג גם הסירה מחצית מהפיקסלים מהמסך והחליפה את זכוכית גורילה מאחור בפוליקרבונט, שזו דרך נחמדה לומר פלסטיק.

גם עם הקורבנות הללו, ה- Galaxy S21 ומחירו ההתחלתי של 800 $ (769 £, 1,249 $ AU) מושך יותר מה- S20. למעשה, לכל טלפון במערך S21 יש יותר הבחנה ביניהם מאשר בסדרת S20. מחוץ לשלישייה, ה- S21 הוא הטלפון הלא פשוט "שאתה אמור לשדרג", שאתה צפוי לקבל מספק. והרבה אנשים הולכים להשיג את הטלפון הזה.

S21 מהווה מחשבה מחודשת על ידי סמסונג, שאולי ניסתה לדחוף את ה- S20 להיות פרמיום מדי. אבל החברה מצאה איזון טוב מבחינת מחיר, תכונות ועיצוב עבור S21.

גלקסי S21 מקבל מראה חדש ומדהים
ללא ספק הדבר הראשון שאני מבחין ב- S21 הוא העיצוב שלו. גישה דו-גונית זו מעניקה לטלפון רגישות של ארט דקו. ובכן, סוג של. סמסונג גרמה למצלמת הבליטה להיות גדולה יותר ותעשייתית יותר. אני כמעט יכול לדמיין מישהו בסמסונג שיחפש את מכונת התרגיל המושלמת כדי להפוך את גזירות המצלמה בדיוק לגודל המתאים.

הבליטה לכאורה נמסה לצדדים. S21 הסגול והזהוב שסקרתי (הצבע נקרא סגול פנטום) מעורר כמה ויברציות עיקריות של מארדי גרא. ה- S21 מגיע גם בצבעי "פנטום" אחרים, כולל אפור, ורוד ולבן. באתר של סמסונג ישנם צבעי פנטום במהדורה מוגבלת בזהב ובאדו

גב הפלסטיק בעל גימור מט ומרגיש נהדר. אני יודע שלאנשים יש רגשות עזים לגבי פלסטיק בטלפונים. אבל זה לא הפלסטיק החלול שמצאת בטלפונים לפני חמש או שש שנים. S21 מרגיש עשוי היטב. (למרות שתוצאות בדיקת הצניחה של Galaxy S21 עשויות להצביע אחרת.)

מסביב לחזית נמצא זכוכית גורילה זכוכית של קורנינג, אותה ראינו לראשונה ב- Galaxy Note 20 Ultra. כחבילה שלמה, ל- S21 עיצוב בולט

מסך ברזולוציה נמוכה יותר עם קצב רענון גבוה
מסך ניקוב החור, אותו מכנה סמסונג תצוגת Infinity-O, הוא הפיתרון החביב עלי כיום להימנעות מחריץ או מסגרות גדולות. התצוגה השטוחה של S21 עם המסגרת השחורה הקטנה שלה נראית עכשווית באמת.

יש לו רזולוציית Full HD, שהיא ירידה ברזולוציית Quad HD ב- S20. אבל בשימוש יומיומי, זה לא שינוי דרמטי כמו שזה נשמע. הרבה ממנו מגיע מקצב הרענון של המסך ההסתגלותי המסתובב בין 48 ל -120 הרץ תלוי במה שמוצג. אז אם אתה משחק במשחק כמו האודיסאה של אלטו, Call of Duty או רחוב פורזה אתה יכול לראות אותם במלוא היופי הגרפי הפשוט שלהם. וכשלא, לתצוגה קצב רענון נמוך יותר בכדי לחסוך בחיי הסוללה

אותה חומרת מצלמה S20, אך עם שיפורים
חומרת המצלמה ב- S21 זהה לזה שנמצאה ב- S20 וזה לא דבר רע. מאחור שלוש מצלמות: רחבה, רחבה וטלפוטו. אני דווקא אוהב את האולטרה-רחב ב- S21, זו עשויה להיות המצלמה האולטרה-רחבה האהובה עלי ביותר בטלפון אנדרואיד.

תמונות נראות נהדר. המיקוד האוטומטי מהיר ויכול לעבור בין חזית לרקע במהירות. בווידיאו, החלפת פוקוס אוטומטי אינה מהירה כל כך, אך כאשר היא תופסת את המיקוד נראה שהיא נאחזת בה. אני גם אוהב שבמצב וידאו יש כפתור על המסך בחלק העליון כדי לעבור בין רזולוציות ומסגרות שונות לשנייה

סמסונג הוסיפה תכונת וידאו חדשה ומהנה בשם Director's View. בזמן שאתה מקליט, יש תצוגות מקדימות של תמונות ממוזערות של עדכונים חיים המגיעים מכל המצלמות האחרות. יש פורמט זה לצד זה לביצוע בלוגים או פורמט מוערם אם אתה מצלם אנכית. זה מאפשר לך להקליט את עצמך באמצעות מצלמת הסלפי ולהראות מה אתה רואה או מגיב לשימוש בכל המצלמות האחוריות שתבחר.


חשבתי ש- Director's View יהיה יותר כמו גימיק, אבל אני יכול לראות אנשים שרוצים להתנסות בזה. החיסרון היחיד הוא שהוא מוציא וידאו HD. אבל זו התצוגה המקדימה של התמונות הממוזערות שמוכרת לי עליה. אשמח לראות את ממשק התצוגה המקדימה הממוזערת הזה כשאני מקליט וידאו 4K או כתוסף למצב Pro Video.

ל- S21 יש את השבב Snapdragon 888
מפעיל את S21 הוא השבב החדש של קוואלקום Snapdragon 888 יחד עם 8GB של זיכרון RAM. במבחני המבחן שלנו, ה- S21 השיג טוב יותר מ- S20 בשנה שעברה. בשימוש, הוא טיפל בסדר, בין עריכות תמונות למשחק (ב -120 הרץ). השבב 888 מאפשר גם כמה תכונות חדשות כמו Director's View.

הסיפור היחיד שה- S21 עבד קשה היה שהגב התחמם בהורדת קבצים גדולים כמו משחקים וסרטונים, או כששיחקתי משחק יותר מ -20 דקות. פעם אחת תוך כדי הפעלת מבחן המבחן התלת ממדי סמן את הטלפון מחומם. בהגדרות הסוללה, הופעלתי ביצועים משופרים, המכוונים לכל היישומים שאינם משחקים. 3D Mark הוא אפליקציית אמת מידה למשחקים. כיביתי את הביצועים המשופרים והפעלתי שוב את 3D Mark והטלפון לא התחמם. מוזר, נכון?

ל- Galaxy S21 יש אנדרואיד 11 ו- OneUI 3.1
ה- S21 מגיע עם אנדרואיד 11 וממשק OneUI 3.1 של סמסונג. אני אוהב את זה. ישנן דרכים נוספות לברירת מחדל לשירותי גוגל, כגון שימוש ב- Google Pay במקום ב- Samsung Pay, או הוספת עדכון Google Discover News למסך הבית במקום לגרסת Samsung. יש גם נגיעות קטנות כמו חלונות קופצים להתאמת רמות שמע שנראות נקיות ומודרניות. יש גם יישומונים חדשים שתוכל להוסיף למסך הנעילה שלך. אני מעריץ גדול של כמה התוכנה משוקללת לתחתית התצוגה, מה שמקל על הניווט ביד אחת.

ה- Galaxy S21 תומך ב- 5G
ואחרון, ה- Galaxy S21 הוא טלפון 5G. הוא תומך הן בגרסאות תת-6 והן ב- mmWave של 5G, כלומר בארה"ב תהיה לך הבחירה בין שלושת הספקים העיקריים. 5G לא צריכה להיות הסיבה היחידה להשיג את הטלפון הזה. אבל ה- S21 יהיה הטלפון 5G הראשון של אנשים רבים ומהירויותיו וחיבורו אמורים להשתפר כאשר הספקים ממשיכים לשפר את רשתות 5G שלהם.