אתר הסלולר הגדול בישראל itel מותגים גדולים מחירים קטנים מאז 2008 -2023
2022-02-04 07:51:58 Admin

כיסויים לגלקסי S22 הטובים ביותר

לרכישה מהירה לחצו כאן 

אתה עדיין תרצה את אחד הכיסויים הטובים ביותר של סמסונג גלקסי S22 אם אתה קונה גלקסי S22, גם אם ההחלפה שלו כנראה קרובה להשקה. ה-S22 הוא טלפון נהדר, והוא ראוי להגנה איכותית ביותר.

אבל זה לא כל המקרים טובים. חלק מהמקרים מאפשרים לך להוסיף תכונות חדשות כמו מעמד או אחסון נוסף לכרטיסים וכדומה. אחרים פשוט נראים טוב, ומאפשרים לך להעניק לטלפון שלך מהפך או מראה ייחודי יותר. לא משנה באיזו אפשרות תבחר, שילמת לפחות 800$ עבור ה-S22, כך שלשלם קצת יותר עבור אחד מהמקרים האלה כנראה לא ישבור את הכסף, ויכול באמת לסיים את החוויה שלך,


עם אחד הכיסויים הטובים ביותר של Samsung Galaxy S22 המותקן בטלפון שלך, אתה תשמור על ה-S22 שלך נראה רענן כמו כשהבאת אותו הביתה לראשונה. אבל אתה לא צריך לבחור איזה נרתיק עור משעמם או נרתיק פשוט שקופה - יש הרבה סגנונות שונים וייחודיים לבחירה.

מהם הכיסויים הטובים ביותר של סמסונג גלקסי S22?
כשאתה מחפש את הכיסויים הטובים ביותר של סמסונג גלקסי S22, רוב הקריטריונים שלך ללא ספק מסתכמים בהעדפה אישית. תצטרך לעשות את הבחירה הסופית באילו חלקים בכל מקרה אתה מוצא שהם החשובים ביותר, החל מהחומרים המשמשים ועד למחיר ולרמת ההגנה הניתנת.

אם אתה הכי דואג לוודא שהטלפון שלך מוכן למכירה או במצב הטוב ביותר שיכול להיות כשמגיע הזמן להחליף אותו, אולי תבחר בסדרת ה-OtterBox Commuter ל-Galaxy S22, שהיא מועדפת רב-שנתית ללא קשר. של דגם הטלפון.

אם אתה מעדיף ללכת עם משהו שאמור לשמור על בטיחות הטלפון שלך אם הוא נופל מהכיס שלך, אתה יכול לחפש את מקרה Caseology Parallax. הוא עונה גם על צרכים אסתטיים, בהתחשב בכך שהוא מגיע במגוון צבעים.

פחית ה-Mos Limitless 3.0 נראית יוקרתית במיוחד הודות לפרופיל הדק שלה והאפשרות שלה לגימור עץ או בד. אם זה לבדו לא מושך, Mous מציעה קו משלה של אביזרים מגנטיים שתוכלו לחבר למארז, ומאפשרים לכם להעמיד פנים שה-Galaxy S21 שלכם הוא למעשה אייפון עם MagSafe.

עבור כיסויי עור, אתה לא באמת יכול להשתבש עם כיסוי העור הרשמי של סמסונג לגלקסי S21. הוא מכסה את כל החלק האחורי של הטלפון, כולל חבטת המצלמה, מה שיוצר מראה שלם ונאה, תוך שהוא מציע מרקם בתחושת פרימיום.

כיסויי סמסונג גלקסי S22 הטובים ביותר
נרתיק ל-Otterbox Galaxy S22 Defender Series Pro


1. נרתיק ל- Otterbox Galaxy S22 Defender Series Pro
כיסוי ה-Galaxy S22 הטוב ביותר בסך הכל OtterBox הוא אחד השמות הידועים ביותר במארזי טלפון מסיבה כלשהי. מארז Defender Series Pro כולל מעטפת פוליקרבונט חיצונית עטופה מסביב לתוסף קצף רך כדי לשמור על הטלפון שלך מפני נפילות. OtterBox אומר שדגם המארז הזה מדורג לפי ארבע נפילות מהתקן הצבאי, והעיצוב שלו מורם בכל המקומות הנכונים כדי להסיט נזק למסך או למצלמה שלך.

בנוסף לאניית הליבה הרכה ומעטפת הפוליקרבונט, סדרת OtterBox Defender מגיעה עם נרתיק, שיכול לשמש כמעמד בעיטה וניתן להצמדו לחגורה. הוסף את העובדה שה-Defender הוא אחד מהמוצרים הבודדים ברשימה הזו שיש להם אחריות לכל החיים, וקל להבין מדוע הוא נמצא בראש רשימת התיקים הטובים ביותר של Samsung Galaxy S22.

כיסוי ארנק LED של סמסונג ל-Galaxy S22 הוא האפשרות האידיאלית ממיטב הכיסויים שלנו ל-Samsung Galaxy S22 עבור כל מי שנמצא בדרכים. ההגנה הנוספת של כיסוי מעניקה לתצוגה בגודל 6.2 אינץ' של ה-S22 הגנה משמעותית יותר מאשר רק שימוש במגן מסך בלבד. לתיק יש גם כיס בפנים שיכול להתאים לכרטיס אחד, שהוא מושלם לכרטיס מעבר או כרטיס חיוב.

התכונה המגניבה ביותר של המארז הזה היא תצוגת LED בחזית. כמובן, זה מאפשר לך לבדוק את השעה במהירות מבלי להדליק את מסך הטלפון, אבל זו רק ההתחלה. הכיסוי רגיש למגע, כך שתוכל לענות לשיחות כמו גם להוסיף לו אייקונים ופונקציות מותאמות אישית. בניגוד לרבים משאר הכיסויים הטובים ביותר של סמסונג גלקסי S22, כיסוי ארנק LED של סמסונג לא רק מגן על הטלפון שלך; זה מרחיב את הפונקציונליות שלו.

רוב המארזים הם עבים ורב-שכבתיים להגנה מרבית או דקים יותר למטרות אסתטיות. ה-Case-Mate Pelican Voyager הוא בין הכיסויים הטובים ביותר של Samsung Galaxy S22 מכיוון שהוא מביא את הטוב משני העולמות. ה-Pelican Voyager מספק קצה חיצוני עבה בן ארבע שכבות אך בעל גב שקוף דק יותר המאפשר למשתמשים להמשיך ולהתפעל מהעיצוב של הטלפון שלהם.


בנוסף להגנה על הטלפון שלך מנפילות, Pelican Voyager עוזר לשמור על ה-Samsung Galaxy S22 נקי מחיידקים עם ציפוי אנטי-מיקרוביאלי של Micropel. משלימים את סט התכונות שלו נרתיק עם תפס חגורה שיכול לשמש כמעמד בעיטה.

נרתיק המגן המחוספס של Samsung Galaxy S22 הוא הנרתיק הכבד ביותר שסמסונג מייצרת. העיצוב עומד בסטנדרטים של דרגות צבאיות לבדיקת נפילה אך עדיין מצליח להיות דק ומלוטש למראה. מראה דמוי סגסוגת בגב המארז נותן מעט תחכום, מה שהופך אותו לחבר עמיד אך מעוגל היטב במארזי סמסונג גלקסי S22 הטובים ביותר.

סמסונג כוללת סטנד חדש עם נרתיק המגן המחוספס שלה. למעשה, ישנם שני סטנדים - אחד לשימוש בטלפון לאורך ואחד לנוף. אתה יכול לנתק אותם, כך שאם לחץ יותר מדי על הטלפון, הם פשוט יתנתקו, במקום להתנתק לצמיתות.

כיסוי ה-Spigen Tough Armor ל-Samsung Galaxy S22 הוא אלטרנטיבה מצוינת לכיסויים הטובים ביותר של Samsung Galaxy S21. המארז Tough Armor כולל כיסוי פנימי העשוי ממספר שכבות של קצף אימפקט, אשר מצויד במעטפת חיצונית מפוליקרבונט.

ה-Tough Armor כולל גם מעמד בעיטה, שהוא יציב מספיק כדי לאפשר למשתמשים לצפות שעות של וידאו בכל מקום שהם הולכים. כמו כיסויים אחרים של Spigen, גרסת ה-Tough Armor עבור ה-S22 כוללת גם כמה מהלחצנים הטובים ביותר שתמצאו במארז לטלפון. שום דבר לא הורס את ההרגשה של קבלת מארז חדש גרוע יותר מכפתורים עמוסים ולא מגיבים, שלמרבה המזל זה לא מדאיג כאן

הנה שפע של כיסויים עם קצה מוגבה כדי להגן על Samsung Galaxy S22 שלך מפני נפילה. עם זאת, מצאנו רק אחת הכוללת כיסוי להגנה על ארבע העדשות של הטלפון מפני פגיעה חזיתית. ה-Nillkin CamShield כולל מכסה הזזה המכסה לחלוטין את המצלמה, מה שמציע הגנה טובה בהרבה לאותו חלק של המכשיר מאשר כל אחד משאר הכיסויים הטובים ביותר של Samsung Galaxy S21 שכיסינו.


מלבד כיסוי המצלמה, Nillkin CamShield הוא נרתיק מגן דק ממוצע. עם זאת, זה המוצר היחיד שחשוב למי שצריך מיגון נוסף למצלמות שלהם.

כיסויי טלפון הם לא תמיד אסתטיים שהם יכולים להיות. אבל זה לא משהו שתצטרכו לדאוג לגביו עם ה-Caseology Parallax. למארז זה פגוש דו-שכבתי וגוף גמיש המציע מראה מעוצב ייחודי.

ה-Parallax מגיע בשחור ובאפור הסטנדרטיים שאנו רגילים אליהם, אך ניתן לרכוש אותו גם בצבעי סגול וורוד פסטלי. הגוונים הרכים יותר האלה עוזרים למארז הזה לבלוט מהחבילה, מה שהופך אותו למסוגנן ביותר מבין הכיסויים הטובים ביותר של סמסונג גלקסי S22.

Totallee הוא הבחירה הטובה ביותר של כיסויי Samsung Galaxy S22 עבור אלה שרוצים שהטלפונים שלהם ירגישו כאילו הם לא משתמשים בכיסוי בכלל. המארזים הסופר דקים של Totallee מגיעים בשני סוגים. הדגם השחור מט הוא דק של 0.02 אינץ', שעובי בערך כמו ציפורן. דגם זה טוב להגנה נוספת אך אין לו את ההתנגדות לנפילה שיש למקרים עבים יותר.

למרבה המזל, למי שרוצה מארז סופר דק רק עם יותר בלימת זעזועים, המארזים השקופים של Totallee מעט עבים יותר מהשחור המט ב-0.03 אינץ'. שני המוצרים האלה לא מיועדים לקהל היותר מגושם, אבל הם מושלמים עבור אלה שרוצים להשתמש בטלפון שלהם קרוב לחשוף ככל האפשר ועדיין לקבל הגנה מעולה מפני שריטות.

Totallee הוא הטוב ביותר של כיסויי Samsung Galaxy S22 עבור אלה שרוצים שהטלפונים שלהם ירגישו כאילו הם לא משתמשים בכיסוי בכלל. המארזים הסופר דקים של Totallee מגיעים בשני סוגים. הדגם השחור מט הוא דק של 0.02 אינץ', שעובי בערך כמו ציפורן. דגם זה טוב להגנה נוספת אך אין לו את ההתנגדות לנפילה שיש למקרים עבים יותר.

למרבה המזל, למי שרוצה מארז סופר דק רק עם יותר בלימת זאזועים, המארזים השקופים של Totallee מעט עבים יותר מהשחור המט ב-0.03 אינץ'. שני מוצרים אלה לא מושלמים להלן היותר מגושם, אבל הם מושלמים עבור אלה שרוצים להשתמש בטלפון שלהם קרוב לחש ככל האפשר ועדיין לקבל הגנה מעולה פעולות.

מארז Limitless 3.0 של Mous מגיע בכמה סוגים של גימור, אבל אנחנו אוהבים במיוחד את המראה של גרסת האגוז הזו. בנוסף לגב קשיח, המארז כולל שפה מוגבהת מסביב לכל הצדדים, כך שתוכל להוריד את מסך הטלפון שלך עם סיכון קטן בהרבה לשריטות.

פרסומת
ללא הגבלה אומר שהכיסוי הזה תואם לאביזרים המגנטיים השונים של Mous, כולל תושבות וארנקים, מה שנותן לטלפון הגלקסי שלך יכולות חדשות. יכולת ייחודית נוספת היא כרטיס הסים הפנימי ומחזיק הכלים, שיאפשרו לכם להחליף בקלות בין הסים בנסיעה, למשל.

כיצד לבחור את הכיסוי הטוב ביותר עבור סמסונג גלקסי S22 עבורך
בחירת הכיסוי הטוב ביותר של Samsung Galaxy S22 פירושה בחירת הדגם, החומר ודרגת ההגנה הנכונים. אתה לא צריך לבזבז יד ורגל על ​​התיק שלך אם זה לא משהו שחשוב לך, אבל אתה כן רוצה לנסות לשמור על הטלפון שלך מפני הסכנות של העולם החיצון.

תרצה לבחור את החומר, עובי המארז ואפילו הצבע למוצר שמתאים לך. אולי אתה בכלל לא רוצה להרגיש כיסוי בטלפון שלך. יש סיבה לזה. אם אתה צריך משהו עם מעטפת חיצונית אולאופוביה כי אתה נוטה לעבוד יותר עם אוכל שמנוני או בתעשייה שנוטה להתקרב לשמנים, יש מקרה גם בשבילך.

כפי שאמרנו מלכתחילה, התמחור אינו מעיד על איכות כשמדובר בכיסויים הטובים ביותר של סמסונג גלקסי S22. אתה יכול למצוא כמה מקרים פנטסטיים באמת כאשר אתה הכי פחות מצפה להם. אל תדאג לגבי המחיר והמוכר, כמו למה אתה רוצה להשתמש בתיק הפוטנציאלי שלך, והתחיל את החיפוש שלך שם. ייתכן שתמצא שפע של אפשרויות שונות שלא רק עובדות בשבילך, אלא גם מפוצצות את האחרות שבה השתמשת בעבר.

רק ודא שאתה קונה כיסוי ל-Galaxy S22. ספינות הדגל של סמסונג מגיעות בשלושה גדלים, ונרתיקים שנבנו עבור ה-Galaxy S22 Plus בגודל 6.7 אינץ' או ה-Galaxy S22 Ultra בגודל 6.8 אינץ' לא יתאימו ל-S21 בגודל 6.2 אינץ' ולמסך הקטן יותר שלו.