אתר הסלולר הגדול בישראל itel מותגים גדולים מחירים קטנים מאז 2008 -2023
Ring Light הוא יותר מסתם פתרון תאורה פשוט; זה הנשק הסודי שלך לתמונות וסרטונים ללא רבב. נועד להטיל זוהר אחיד ורך, טבעת LED זו לייט מבטל צללים ומדגיש את התכונות הטובות ביותר שלך. בין אם אתה צלם מקצועי, מאפר או משפיע בעלייה, הגדרות הבהירות וטמפרטורת הצבע המתכווננות מאפשרות התאמה אישית מלאה. עם פקדים קלים לשימוש ועיצוב מלוטש ונייד, כל תמונת מצב היא צעד לקראת שלמות.
מה זה רינג לייט? רינג לייט הוא גוף תאורה עגול הפולט אור בצורה רכה ואחידה. הוא משמש לעתים קרובות בצילום ווידאו כדי לספק תאורה מחמיאה לנושא. הצורה הייחודית של אור הטבעת יוצרת אור כמעט אחיד המסייע בהפחתת צללים ומדגיש את הנושא בצורה נעימה.

רינ לייט  פופולרי במיוחד בצילום פורטרטים ובלוגים, שם הם יכולים לעזור ליצור זוהר רך ותאורת תופסת בעיניים של הנושא. הם מגיעים בגדלים שונים וניתן להרכיבם על מעמדים או לחברם למצלמות, סמארטפונים או מכשירי הקלטה אחרים.

מאפרים, יוטיוברים ומשפיענים רבים משתמשים ברינג לייט כדי ליצור סרטונים או תמונות מוארים היטב, מכיוון שהאור יכול למזער פגמים ופגמים בעור. ניתן להשתמש באור הטבעת גם עם מסנני צבעים שונים ליצירת אפקטים ומצבי רוח שונים.

בנוסף ליישומים מקצועיים, נורות טבעת קטנות יותר המיועדות לשימוש אישי הפכו נפוצות יותר. ניתן להצמיד אותם לסמארטפונים או טאבלטים כדי לשפר את התאורה עבור סלפי או שיחות וידאו.
נמצאו 1 תוצאות סדר לפי: