אתר הסלולר הגדול בישראל itel מותגים גדולים מחירים קטנים מאז 2008 -2023
2021-03-03 08:35:17 Admin

סדרת Xiaomi Mi 11: הנה כל מה שאנחנו יודעים על מערך הדגל של Xiaomi 2021!

כפי שהובטח, Xiaomi הרימה את הכיסויים מה- Mi 11 בסין ב- 28 בדצמבר, מה שנתן לנו מבט ראשון על העיצוב, המפרט והתכונות הייחודיות שלו. החברה מתכוננת כעת להשיק שלושה מכשירים נוספים בהרכב Mi 11 - Mi 11 Lite, Mi 11 Pro ו- Mi 11 Ultra - שצפויים לצאת מתישהו בהמשך השנה. אם החמצת את הסיקור הקודם שלנו על מערך ה- Xiaomi Mi 11, הנה כל מה שאתה צריך לדעת על ה- Mi 11, ה- Mi 11 Lite, ה- Mi 11 Pro ו- Mi 11 Ultra!


 סדרת Mi 11: תאריך יציאה

Xiaomi השיקה את וניל Mi 11 בסין בסוף השנה שעברה. החברה הודיעה אז על השוק האירופי ב -8 בפברואר, אך המכשיר עדיין לא יוצא למכירה באזור. למרות שהדלפות קודמות הציעו כי החברה תשיק את המכשירים הנותרים בהרכב מתישהו בפברואר, עד כה לא ראינו שום הודעה רשמית של החברה. אנו נעדכן את הפוסט ברגע שנשמע עוד מ- Xiaomi.


סדרת Mi 11 - גרסאות רגילות, לייט, פרו ואולטרה

Xiaomi מתכננת להשיק 4 מכשירים בהרכב Mi 11. ה- Mi 11 הרגיל הוא הראשון מתוך המגרש והוא כבר הושק בסין ובשווקים נבחרים באירופה. המכשיר צפוי לעשות את דרכו גם להודו מתישהו בזמן הקרוב.


יחד עם ה- Mi 11, על פי הדיווחים, Xiaomi עובדת על Mi 11 Lite זול יותר, על ספינת הדגל Mi 11 Pro, ועל עודף מי 11 Ultra. שלושת המכשירים הללו דלפו בדרגות שונות במהלך החודשים האחרונים, ואנחנו פחות או יותר בטוחים שהם יושקו במוקדם ולא במאוחר. ראוי לציין כי שיאומי עשויה להשיק את ה- Mi 11 Lite בתור ה- Mi CC11 בסין, בהתבסס על אמנת השמות הקודמת של החברה.

דליפה חדשה של ה- XDA חבר בכיר Deic חושפת כי Xiaomi תשיק שתי גרסאות של ה- Mi 11 Lite - גרסת 4G עם קוד הקוד "K9A courbet" ו- variant 5 של קוד קוד "Renoir K9." אדם קונוויי מהצוות שלנו אישר גם את שם הקוד ומספר הדגם (M2101K9G) עבור ה- Mi 11 Lite 5G וגילה כי המכשיר קיבל לאחרונה הסמכת


כפי שציין בן בתצוגה המקדימה שלנו על ה- Xiaomi Mi 11, המכשיר כולל תצוגת QHD + AMOLED מדהימה בגודל 6.81 אינץ 'שמתרעננת ב -120 הרץ ומתעקלת מכל ארבעת הצדדים. התצוגה מציעה רזולוציה של 1440 x 3200 פיקסלים וצפיפות פיקסלים של 515 PPI. הוא כולל חיתוך חור בפינה השמאלית העליונה עבור מצלמת הסלפי וסורק טביעות אצבע בתצוגה שמתחתיו המשמש כחיישן דופק.

אמנם לוח ה- 120 הרץ ב- Mi 11 אינו מציע קצב רענון משתנה כמו ה- Galaxy S21 Ultra, אך הוא יכול לעבור בין 30 הרץ, 60 הרץ, 90 הרץ ו -120 הרץ, תלוי בתוכן. הפאנל הוא בעל יכולת 10 סיביות, מציע תמיכה ב- HDR10 + ובעל בהירות שיא של 1500 יחידות. ה- Xiaomi Mi 11 כולל גם כמה תכונות תוכנה מגניבות, כמו Super Resolution, שיכולות לשפר את חוויית הצפייה שלכם עוד יותר.


הדלפות מציעות כי ה- Mi 11 Pro יציג את אותה תצוגת QHD + AMOLED כמו ה- Mi 11 הרגיל, בגודל 6.81 אינץ '. הוא יציע קצב רענון שיא של 120 הרץ ויהיה מגזרת חור אחת בפינה השמאלית העליונה. כרגע אין לנו מידע נוסף על התצוגה ב- Mi 11 Pro, אך אנו מניחים שזה יהיה אותו לוח בדיוק כמו ה- Mi 11. לפי סרטון מעשי של ה- Mi 11 Ultra מבית YouTuber Tech הפיליפינית. Buff PH (לא זמין כעת), המכשיר המוביל ביותר יארח גם את אותו התצוגה כמו שני הדגמים האחרים. גם ה- Mi 11 Pro וגם ה- Mi 11 Ultra צפויים להציג תכונות תצוגה יוקרתיות כמו MEMC, רזולוציית סופר, מיפוי SDR-to-HDR, ושדרוג AI.

למרות שפרטים אודות התצוגה של ה- Mi 11 Lite היו קלושים עד כה, תמונות מודלפות של המכשיר שזוהו ב- Weibo מצביעות על כך שהוא יהיה שטוח, בניגוד לשאר הדגמים בסדרת Mi 11. עם זאת, תהיה לה אותה מיקום מצלמת ניקוב חורים כמו הדגמים האחרים. התמונות גם מצביעות על כך שהמכשיר עשוי להיות בעל מסגרות עבות יותר בהשוואה לשאר המערך, אך עדיין יהיה קל להתעלם ממנו עבור רוב המשתמשים.


לְעַצֵב

ה- Xiaomi Mi 11 כולל עיצוב הדומה לקודמיו, ה- Mi 10 ו- Mi 10 Pro. הוא מציע חבילה מוכרת בחזית עם תצוגה המתעקלת בצורה חלקה על הקצוות למסגרת מתכת של 1.8 מ"מ המעניקה לה מראה ותחושה פרימיום. העקומה בצידי התצוגה בולטת הרבה יותר, ואילו העקומה בחלקה העליון והתחתון של התצוגה הרבה יותר עדינה. התצוגה מוגנת על ידי Corning's Gorilla Glass Victus, המציעה הגנה מפני ירידה של 2 מ 'ועמידות בפני שריטות כפול מההיצע הקודם של החברה.


מאחור, לעומת זאת, הוא כולל מודול מצלמה "מעוגל" חדש עם מבטא כסוף עגול סביב החיישן הראשי של 108 מגה פיקסל. למכשיר יש מיתוג עדין של Xiaomi בחלק התחתון של הלוח האחורי, בניגוד לחלק מההיצע התקציבי האחרון של החברה.


Xiaomi Mi 11 לילך סגול ודבש בז '


ראוי לציין כי Xiaomi מציעה שני עיצובים שונים של הפאנל האחורי ב- Mi 11, האחד עם לוח אחורי בגימור מאט רך למגע ואחר בגימור עור טבעוני. החברה מציעה את גרסת גימור המט הקפואה בשלושה צבעים - אפור חצות, כחול אופק וכפור לבן - ואילו גרסת העור הטבעונית זמינה בשתי אפשרויות צבע - לילך סגול ובז 'דבש. עם זאת, שיאומי השיקה רק שתיים משלוש גרסאות הזכוכית הקפואה - אפור חצות וכחול אופק - בשוק האירופי.




כפתורי Xiaomi Mi 11


מבחינת יציאות, ה- Xiaomi Mi 11 כולל יציאת USB Type-C בחלק התחתון שלצידה חריץ כרטיס ה- SIM בצד אחד והמיקרופון הראשי וסבכת הרמקולים מצד שני. למעלה, המכשיר כולל מיקרופון משני לצד גריל רמקולים אחר שכולל מיתוג הרמן קרדון ופיצוץ IR. נדנדת עוצמת הקול ולחצן ההפעלה ממוקמים בתוך מסגרת המתכת בקצה הימני.


תמונה דלפה של Mi 11 Pro


קרדיטים: MyDrivers


בעוד שכבר ראינו את ה- Mi 11 במלוא תפארתו, ראינו עד כה רק תמונה אחת שהודלפה של ה- Mi 11 Pro. התמונה (דרך MyDrivers) מגלה כי ה- Mi 11 Pro יציג את אותו העיצוב כמו ה- Mi 11 הרגיל על פי רוב. עם זאת, המכשיר לא יציג את אותו עיצוב אי מצלמה. במקום אי המצלמות המפותלות של ה- Mi 11, ה- Mi 11 Pro יציג אי מצלמה גדול יותר בכיוון אופקי עם חיישן מצלמה נוסף ופלאש גדול יותר. ראינו גם את העיצוב הזה בכרזת קידום מכירות שהודלפה. מלבד זאת, המכשיר ייראה זהה ל- Mi 11 הרגיל.



Xiaomi Mi 11 Ultra בצבע לבן


קרדיטים: Tech Buff PH


מבחינת ה- Mi 11 Ultra, דליפות מצביעות על כך שהוא יכלול אי מצלמה גדול עוד יותר בכיוון אופקי. הסרטון ביוטיוב הנ"ל מגלה כי אי המצלמה יכלול שלושה חיישנים ותצוגה משנית זעירה. אמנם איננו מכירים את המפרט של תצוגה זו, אך נראה שהיא תוכל לפתוח כמעט כל אפליקציה בטלפון שלך.


Xiaomi Mi 11 Ultra בשחור-לבן




רמקולי הרמן / קרדון ב- Mi 11 Ultra


קרדיטים: Tech Buff PH


אנו מנחשים ש- Xiaomi הוסיפה את המסך הזה כדי לעזור למשתמשים לצלם תמונות סלפי טובות יותר עם מערך המצלמות הפונה לאחור. בדומה ל- Mi 11 Pro, נראה כי ל- Mi 11 Ultra יש אותה תצוגה מעוגלת מרובעת כמו ה- Mi 11, עם חיתוך אגרוף עם חור אחד בפינה השמאלית העליונה ומסגרות מינימליות מכל הצדדים. המכשיר יכלול גם את אותה הגדרת רמקול סטריאו, מיקום כפתורים, IR blaster ומסגרת מתכת דקה כמו ה- Mi 11.


Mi 11 Lite הדליף את התמונה החיה Weibo בחזרה


תמונות חיות דולפות של ה- Mi 11 Lite המשותפות ב- Weibo מצביעות על כך שהוא יציג את אותו העיצוב כמו הווניל Mi 11. המכשיר יציג את אותו אי מצלמה משולש עם הגדרת מצלמה משולשת בגב. עם זאת, כפי שצוין קודם לכן, הוא לא יציג תצוגה מעוקלת כמו שאר המכשירים בהרכב. כרגע לא ראינו תמונות או עיבודים שהודלפו של המכשיר, ולכן איננו יכולים להגיב על שאר העיצוב שלו.


מכיוון שאנו יודעים כעת שיהיו שתי גרסאות של ה- Mi 11 Lite, איננו יכולים להיות בטוחים איזה גרסה מוצגת בתמונה לעיל. אך אנו יכולים לאשר שרק גרסת ה- 5G של המכשיר תציג התקנת רמקולים סטריאו כמו שאר ההרכב.

כפי שצוין קודם לכן, ה- Xiaomi Mi 11 מארז את ערכת השבבים Snapdragon 888 של ספינת הדגל של קוואלקום. יש לנו סיקור ייעודי על SoC, ואנחנו ממליצים לך לבדוק את ההסתכלות המעמיקה שלנו על לוע הארי 888 וסקירה על תוצאות הביצועים שלו.


ה- Snapdragon 888 משולב עם 8 ג'יגה בייט של LPDDR5 RAM ו- 128 GB או 256 GB של אחסון UFS 3.1 מהיר. בעוד ש- Xiaomi אכן מציעה גרסה יוקרתית יותר של 12GB + 256GB של ה- Mi 11 בסין, החברה לא השיקה אותו בשוק האירופי.


לפי ההדלפות האחרונות, גם ה- Mi 11 Pro וגם ה- Mi 11 Ultra יארוזו את שבב ה- Snapdragon 888 של קוואלקום. המכשירים יגיעו ככל הנראה עם עד 12 ג'יגה-בייט זיכרון LPDDR5 ועד 512 ג'יגה-בייט אחסון UFS 3.1, אך כרגע אין לנו אישור לגבי אותו הדבר. ראוי לציין ש- Xiaomi הציעה עד 16 ג'יגה-בייט זיכרון RAM ב- Mi 10 Ultra, כך שהחברה עשויה לעשות את אותו הדבר עם ה- Mi 11 Ultra.


ה- Mi 11 Lite יהיה הסמארטפון המשתלם ביותר מבין המגרש וככזה הוא לא יכלול שבבי הדגל של קוואלקום Snapdragon מסדרת 8. במקום זאת, שמועות מציעות כי המכשיר יושק עם שבב חדש מסדרת ה- Snapdragon 7. על פי ה- Weibo המדליף הדיגיטלי צ'ט סטיישן, המכשיר יכלול שבב מסדרת 7 של Snapdragon שעדיין לא הוכרז, שעובר לפי מספר הדגם SM7350. קוואלקום עשויה להכריז על השבב החדש במהלך ההשקה של Mi 11 Lite, או כמה ימים לפני כן, והיא עשויה להיקרא Snapdragon 775 או Snapdragon 775G. סביר להניח שזה יהיה שבב בינוני עם מהירות שעון מרבית של 2.3GHz ויכולות 5G. בהתאם לדליפות האחרונות, SoC ישויך עם 6GB של זיכרון RAM.


דליפות חדשות חושפות כי יהיו שתי גרסאות של ה- Mi 11 Lite - גרסה 5G הכוללת את שבב Snapdragon 775G הנ"ל וגרסת 4G הכוללת את שבב Snapdragon 720G.


מצלמות

ה- Xiaomi Mi 11 מארז הגדרת מצלמה משולשת מכובדת מאחור, הכוללת מצלמה ראשית של 108 מגה פיקסל, מצלמה רחבה במיוחד של 13 מגה פיקסל, ומצלמת מאקרו של 5 מגה פיקסל. המכשיר משתמש בחיישן ISOCELL Bright HMX 108MP של סמסונג עבור המצלמה הראשית שלו שמבטיחה תוצאות נהדרות בזכות האופטימיזציות הנרחבות של Xiaomi.


בתצוגה המקדימה שלנו, בן מצא שהמצלמה הראשית מספקת תמונות חדות ותוססות עם טווח דינמי מעולה. המצלמה מציעה מיקוד חד כתער ומהיר ויכולות טובות של תאורה חלשה. החיישן הראשי גם עושה עבודה נהדרת בזמן שהוא מצלם וידאו עם ייצוב מעולה. היורה הרחב בזווית 13MP משני גם עושה עבודה ראויה עם תמונות סטילס. עם זאת, ביצועי הווידאו שלו אינם טובים כמו החיישן הראשי, והוא סובל קצת בטווח הדינמי.


הלוח האחורי של Xiaomi Mi 11



מבחינת המפרט הגולמי, המצלמה הראשית 108MP f / 1.85 מתגאה בחיישן 1/133 ″ המפיק תמונות עם פיקסלים גדולים של 1.6 מיקרומטר. הוא מציע יכולות OIS ו- AF. למצלמת 13MP f / 2.4 רחבת זווית יש 123 ° FoV, ומצלמת המאקרו 5MP f / 2.4 יכולה להתקרב ל -3 ס"מ לנושא. בחלקו הקדמי של המכשיר, מצולם יורה סלפי יחיד בגודל 20 מגה פיקסל f / 2.2 המפיק גם 1.6 ס"מ 4-ב -1 תמונות סופר פיקסל. כדי לקבל הצצה לביצועי המצלמה בעולם האמיתי של ה- Mi 11, עיין בדוגמאות התצלום והווידאו בחלק המצלמה בתצוגה המקדימה המעשית שלנו.


כדי להשלים את חומרת המצלמה המרשימה, Xiaomi ארזה גם שורה של תכונות חדשות ב- MIUI 12.5. אלה כוללים יכולות משופרות במצב לילה עם מצלמות ראשיות, רחבות במיוחד וסלפי, הפחתת רעש ברמת RAW לווידאו במצב לילה, שש תכונות קולנוע AI בלחיצה אחת כמו Parallel World ו- Freeze Video Video, מצב זום קסום, ו יותר. ה- Mi 11 מציע גם תמיכה בהקלטת וידיאו HDR10 +, מצב Pro Pro-lapse חדש ו- AI Erase 2.0 להסרת אובייקטים בקלות.


שמועות מראות כי ה- Mi 11 Pro ו- Mi 11 Ultra יכללו חומרת מצלמה מעולה בהשוואה ל- Mi 11. הרגיל. גרסת ה- Pro צפויה להכין מערך מצלמה מרובע המורכב מהיורה הראשי החדש של 50 מגה פיקסל עם גודל פיקסל גדול יותר במקום. של חיישן 108MP שנמצא על וניל Mi 11. שתי העדשות האחרות ככל הנראה זהות ל- Mi 11, והמכשיר יכלול מצלמת טלה נוספת 120x.


ה- Mi 11 Ultra, לעומת זאת, לא יכלול הגדרת מצלמה מרובעת. כפי שניתן לראות בסרטון YouTube הנ"ל, המכשיר יכלול התקנת מצלמה משולשת עם אותה מצלמה ראשית של 50 מגה פיקסל כמו ה- Mi 11 Pro, מצלמה רחבה עם זווית רחבה של 48 מגה פיקסל, ועדשת זום טלה-פריסקופית בגודל 120 מגה פיקסל עם 120 מגה פיקסל. בחלקו הקדמי, המכשיר יכלול יריית סלפי 20MP בודדת.


שתי הגרסאות של ה- Mi 11 Lite יכללו מצלמה ראשית של 64MP, מצלמה רחבה במיוחד 0.6x ומצלמת מאקרו. עם זאת, ה- Mi 11 Lite 5G יכלול את חיישן ה- ISOCELL בהיר GW2 של סמסונג 64MP (S5KGW2), בעוד שה- Mi 11 Lite 4G יכלול את חיישן ה- ISOCELL BrightWW GW1 של Samsung של 64MP (S5KGW1). ה- Mi 11 Lite 4G יכלול גם חיישן עומק נוסף.

סוללה וטעינה

ה- Mi 11 כולל סוללה משמעותית של 4,600 mAh שתומכת בטעינה מהירה קווית של 55 וואט וטעינה מהירה אלחוטית של 50 וואט. המכשיר כולל גם תמיכה בטעינה אלחוטית לאחור של 10 וואט, המאפשרת לטעון מכשירים אחרים בצביטה. למרבה הצער, שיאומי הלכה בעקבות אפל והוציאה את המטען מהקופסה כשהמכשיר הושק בסין. למרבה המזל, החברה תשלח מטען מהיר 55W GaN בקופסה לכל הקונים באירופה ללא עלות נוספת.


ה- Mi 11 Pro ו- Mi 11 Ultra יקבלו גם הם מכה משמעותית בקיבולת הסוללה וביכולות הטעינה המהירה. הדלפות קודמות מצביעות על כך שהמכשירים יארזו סוללה של 5,000 mAh עם תמיכה בטעינה קווית מהירה של 67 וואט וטעינה אלחוטית מהירה של 67 וואט, וטעינה אלחוטית לאחור של 10 וואט. דיווחים גם מצביעים על כך ש- Xiaomi עובדת על פתרון טעינה מהיר עוד יותר של 80 וואט, אך איננו יכולים להיות בטוחים אם הוא יופיע לראשונה עם מערך Mi 11. ראוי להזכיר כי בעוד ש- Mi 10 Ultra משנה שעברה הציג תמיכה בטעינה מהירה קווית של 120W, ייתכן ש- Xiaomi לא תציע את אותו הדבר ב- Mi 11 Ultra.


רשימות ההסמכה של ה- Mi 11 Lite גילו כי המכשיר יכלול סוללה קטנה יותר של 4,150mAh. למרות שאנו לא יודעים הרבה על יכולות הטעינה המהירה שלו, Xiaomi עשויה להציע תמיכה בטעינה מהירה קווית של 33W במכשיר, זהה לסדרת Redmi K40 שהושקה לאחרונה. על פי ההדלפות האחרונות, ה- Mi 11 Lite 4G יארוז סוללת 4,250 mAh עם תמיכה בטעינה אלחוטית הפוכה. הדליפות אמנם לא חושפות את קיבולת הסוללה של גרסת 5G, אך הן מאשרות כי המכשיר יכלול תמיכה בטעינה מהירה של 33 וואט.


5G וקישוריות


הודות למערכת המודם-RF המשולבת של קוואלקום Snapdragon 888 Snapdragon X60, ה- Mi 11 מציע תמיכה של 5G על פני להקות שונות, כולל n1 / n3 / n5 / n8 / n20 / n28 / n38 / n41 / n77 / n78 / n79. המכשיר תומך גם במצב המתנה כפול 5G. בנוסף לכך, המכשיר כולל תמיכה ב- Wi-Fi 6, Bluetooth 5.2, NFC רב תפקודי, ו- blaster IR.


ה- Mi 11 Pro ו- Mi 11 Ultra יכללו ככל הנראה את אותן אפשרויות קישוריות כמו הווניל Mi 11. עם זאת, Xiaomi עשויה להציע תמיכה ב- Wi-Fi 6E בגרסה המובילה ביותר, אך לא ראינו שום דליפות. תומך בטענה זו.


כפי שצוין קודם לכן, ה- Mi 11 Lite יגיע בשתי גרסאות - גרסה מסוגלת 5G המופעלת באמצעות שבב חדש מסדרת Snapdragon 7 וגרסת 4G הכוללת את שבב Snapdragon 720G. שני המכשירים יכללו גם תמיכה ב- NFC בגרסה העולמית, אולם הגרסה שהושקה בהודו לא תציג NFC.


MIUI 12.5 ואנדרואיד 11

למרות ש- Xiaomi השיקה את ה- Mi 11 עם MIUI 12.5 המבוסס על אנדרואיד 11 בסין, הגרסה הבינלאומית לא הושקה עם מהדורת התוכנה האחרונה. במקום זאת, שיאומי השיקה אותו עם MIUI 12 המבוססת על אנדרואיד 11 והבטיחה לשחרר את העדכון עד Q2 2021. אך יש לנו ראיות המציעות כי ה- Mi 11 Pro וה- Mi 11 Ultra הקרובים עשויים להשיק עם MIUI 12.5 מהקופסה. לפני שנגיע לזה, עם זאת, הנה מבט מהיר על כל התכונות החדשות הכלולות בעדכון MIUI 12.5:


MIUI 12.5 שינויים

לצד השינויים האמורים, ה- Mi 11 מסוגל גם לשתף אודיו עם שני אביזרי שמע מחוברים בו-זמנית. זה יאפשר לך ולאחד מחבריך להאזין לאותה מוזיקה מהטלפון שלך מבלי להפריע לאחרים. אנו מצפים לראות פונקציונליות דומה בשני המכשירים האחרים בהרכב.


עכשיו, מגיעים לראיות. סרטון YouTube הנ"ל מראה בבירור את ה- Mi 11 Ultra מריץ מבנה עולמי של MIUI 12.5. זה גורם לנו להאמין של- Xiaomi עשויה להיות מהדורה יציבה מוכנה בזמן ההשקה, ו- Mi 11 Pro ו- Mi 11 Ultra עשויים להגיע עם MIUI 12.5 מהקופסה. גם אם לא, Xiaomi תשחרר את העדכון זמן קצר לאחר ההשקה, מכיוון שהחברה כבר הודיעה כי היא מתכננת לפרוס את MIUI 12.5 ל- Mi 11, Mi 10, Mi 10 Pro, Mi 10T ו- Mi 10T Pro ברבעון השני. 2021.


תמונות חיות דולפות של ה- Mi 11 Lite (מצורפות לעיל) מציגות את המכשיר שמריץ מבנה גלובלי של MIUI 12 המבוסס על אנדרואיד 11. זה מוביל אותנו להאמין שהמכשיר לא יכול להפעיל עם המהדורה האחרונה של Xiaomi MIU 12.5. עם זאת, אם לחברה הבנייה העולמית מוכנה בזמן ההשקה, היא עשויה לשלוח את המכשיר עם העדכון האחרון.


Xiaomi Mi 11: מחירים וזמינות

בסין הושק ה- Mi 11 במחיר התחלתי של CNY 3,999 עבור גרסת 8GB + 128GB. מחיר הגרסה של 8GB + 256GB של המכשיר הוא 4,299 CNY, ואילו גרסת 12GB + 256GB מתומחרת על 4,699 CNY. המכשיר כבר זמין לרכישה בארץ דרך האתר של Xiaomi ובכל ערוצי המסחר האלקטרוני העיקרי.



מחיר ה- Mi 11 הוא 749 אירו עבור גרסת 8GB + 128GB באירופה, כאשר הגרסה 8GB + 256GB תמורת 799 אירו. למרות ש- Xiaomi אינה מציעה את מק"ט ה- 12GB + 256GB בשוק האירופי, החברה מתכננת להשיק גרסת מהדורה מיוחדת עם לוח אחורי ייחודי המעביר צבע. החברה לא פרסמה כרגע מידע קונקרטי על גרסה זו, למעט העובדה שהוא יהיה זמין בכמויות מוגבלות.


מהדורה מיוחדת של Mi 11


Xiaomi טרם השיקה את ה- Mi 11 בשוק ההודי, ואין לנו כרגע פרטי תמחור וזמינות לאזור. אנו נעדכן פוסט זה ברגע שהחברה תשתף את כל המידע הרלוונטי.


באופן דומה, אין לנו פרטי תמחור וזמינות עבור Mi 11 Pro ו- Mi 11 Ultra הקרובים כרגע, אך אתה יכול לצפות שהם יהיו מעט יקרים יותר מה- Mi 11. הרגיל. ה- Mi 11 Lite 5G, לעומת זאת. , יהיה יחסית זול יותר, במיוחד בהתחשב בכך ששמועות מגיע עם SoC מסדרת Snapdragon 7, התקנת מצלמה משולשת 64MP ותצוגה שטוחה. ה- Mi 11 Lite 4G יהיה זול עוד יותר מכיוון שהוא כולל שבב 720G Snapdragon וחיישן 64MP ישן יותר.


פורומי Xiaomi Mi 11 XDA


מה דעתך על סדרת Xiaomi Mi 11? האם אתה חושב ש- Xiaomi תביא את ה- Mi 11 Ultra לשווקים בינלאומיים? ספר לנו בסעיף ההערות למטה!