אתר הסלולר הגדול בישראל itel מותגים גדולים מחירים קטנים מאז 2008 -2023
2021-03-11 20:00:39 Admin

שמועות AirPods 3: איירפודס 3 האוזניות החדשות של אפל עשויות להשאיל את מראה ה- AirPods Pro

AirPods 3rd generation יתכן שנשיג זוג AirPods בשבועות הקרובים, מכיוון שההשערות מעלות כי האירוע הבא של אפל יתקיים ב -23 במרץ. הדלפות מוקדמות יותר הציעו כי הדור השלישי של AirPods הרגילים של אפל ישתף כמה תכונות עם AirPods Pro 249 $ כמו תמיכה באודיו מרחבי. הם עשויים גם להיות בעלי גזע קצר יותר, טיפים להחלפה ומארז טעינה קטן יותר מ- AirPods Pro. נראה כי תמונה נוספת שהודלפה ביום רביעי מגבה את השמועות הללו. הנה כל מה שאתה צריך לדעת על השמועות AirPods 3.

AirPods 3 עשוי להיראות יותר כמו AirPods Pro

עד כה היו לנו שני דורות של AirPods רגילים, האוזניות האלחוטיות עם הגבעול הארוך שננעץ מהאוזן שלך. אבל דליפה בפברואר מ- 52audio טוענת כי הם מראים את האוזניות מהדור השלישי עם גזע קצר יותר, כך שבסך הכל העיצוב נראה יותר כמו AirPods Pro

AirPods 3 עשוי גם לשאול את עיצוב קצות האוזניים הניתנים להחלפה מה- AirPods Pro בכדי לספק התאמה צמודה יותר באוזן מאשר ה- AirPods הנוכחיים, אשר פשוט נחים באוזנכם. חלק מהלובשים מצאו שה- AirPods הרגילים ינשרו בקלות תוך כדי תנועה או ריצה, כך שעצות יכולות לספק התאמה בטוחה יותר. בעוד ל- AirPods Pro יש גבעולים ניתנים ללחיצה, ל- AirPods 3 עשויים להיות משטחי מגע לאינטראקציה עם האוזניות.


משתמש הטוויטר LeaksApplePro פרסם ביום רביעי את התמונה למטה, שככל הנראה מראה את ה- AirPods 3 בעולם האמיתי. הם נראים דומים לתמונה המשותפת על ידי 52audio המציגה את האוזניות עם גבעולים קצרים יותר.

דיווח קודם של בלומברג אמר גם כי AirPods 3 עשויים לחלוק עיצוב דומה ל- AirPods Pro, והוסיף כי AirPods ברמת הכניסה יחמיצו ביטול רעשים פעיל. עד כה, לא ברור אם ל- AirPods 3 יהיה מצב שקיפות, דרך לצינור צלילים חיצוניים כדי לגרום לך להיות מודעים יותר לסביבתך.

האם AirPods 3 יגיע גם עם תמיכת שמע מרחבית?

זו השמועה. הוצג לראשונה עם שחרורו של iOS 14 ב- AirPods Pro ואחר כך באוזניות AirPods Max, שמע מרחבי משתמש במדי תאוצה ובג'ירוסקופים כדי להעניק אפקט סאונד הווירטואלי וירטואלי בעת צפייה בסרטים ובתוכניות טלוויזיה נתמכות ב- iPhone או iPad.


דו"ח 52audio מציע כי חיי הסוללה יישארו זהים לדור השני הנוכחי של ה- AirPod, ונמשכים כחמש שעות בסך הכל. התיק יחייב בתשלום נוסף, בדיוק כמו שקורה כעת. בתמונות שהודלפו, המקרה נראה כאילו הוא מחלק את ההבדל בין המקרים AirPods המרובעים יותר למארזי AirPods Pro.

באשר לאיכות הצליל אין עדיין פירוט ברור למה לצפות, אם כי סביר להניח שיש שיפורים בנאמנות ביחס ל- AirPods הרגילים. אנליסט מחקר ה- TF הבינלאומי לניירות ערך מינג-צ'י קו, בעל רקורד חזק בשמועות אפל לאורך השנים, פרסם הערה כבר ביולי בטענה כי AirPods 3 יכלול מערכת דומה באריזה ל- AirPods Pro, כלומר סביר להניח שאיכות השמע תהיה דומה.


אפשר גם להניח שתכונות אחרות של AirPods ו- AirPods Pro כמו מעבר מהיר יגיעו גם ל- AirPods 3.