אתר הסלולר הגדול בישראל itel מותגים גדולים מחירים קטנים מאז 2008 -2023
2020-07-29 17:58:09 Admin

כתבה סקירה של OnePlus 8T: תצוגה 5G, 120Hz ומצלמה מצוינת, אך המחיר אינו נכון

ה- OnePlus 8T הוא טלפון 5G בשווי $ 749 שמתאים בין ה- OnePlus 8 $ 699 ($ 1,299 באמזון) ל- $ 799 OnePlus 8 Pro ($ 999 ב- OnePlus), ששוחררו באפריל. (מחירו של OnePlus 8T בבריטניה של 549 ליש"ט הופך לכ -1,000 דולר AU.) ה- OnePlus 8T מעוצב דומה ל- 8, אך הוא מביא חלק מהמפרט היותר טוב של ה- 8 Pro.


חומרת פרימיום זו כוללת צג משיי 120Hz וארבע מצלמות מאחור. זה מגיע גם עם מטען בשרני 65 ואט שממזג את הטלפון במהירות. ל- OnePlus 8T יש כמה עדכוני תוכנה, כולל תצוגה תמיד וממשק רענן, שיופץ לטלפונים אחרים של OnePlus.

כשלעצמו, ה- OnePlus 8T הוא מכשיר מצוין והוא בוודאי יספק את כל מי שמחפש אנדרואיד חזק ואמין. התצוגה המבריקה היא הדבר החביב עלי ביותר בטלפון, אך יש מתחרה מפתה וזול יותר מ- OnePlus עצמו - OnePlus 8.


בזמן כתיבת שורות אלה, OnePlus הורידה את מחירי ה- 8 וה- 8 Pro ב- 100 דולר. על פי אותה תצורת זיכרון בכל שלושת הטלפונים (זיכרון RAM של 12 ג'יגה-בייט ואחסון של 256 ג'יגה-בייט), ה- OnePlus 8 עולה 700 דולר והוא זול ב -50 דולר מ- OnePlus 8T. אולי אם אתה כבר משלם 700 $, 50 $ הנוספים האלה לא יהיו חשובים לך כל כך. במקרה כזה, אל תהסס לעלות על 8T. אבל אם אתה רוצה לחסוך כמה שיותר, השג את OnePlus 8. בטח, לא תקבל את קצב הרענון של 120 הרץ, אבל זה עדיין טלפון מעולה עם חיי סוללה נהדרים ותצוגה חלקה של 90 הרץ. אף על פי שאפריל עשוי להרגיש כמו מזמן, הרעיון כי ה- OnePlus 8 הוא טלפון "ישן" עדיין לא הסתדר. ועם המחיר החדש שהוזיל, זה הבחירה המשכנעת יותר.

מסך 120 הרץ של OnePlus 8T הוא המנצח

החלק הטוב ביותר בעיצוב ה- OnePlus 8T הוא תצוגת 120 הרץ. ברוב הטלפונים יש מסכים שמרעננים 60 פריימים לשנייה. בכמה טלפונים, כמו OnePlus 8, יש מסכים שמתרעננים 90 פעם בשנייה, ופחות מרעננים בתדירות של 120 פריימים. האפקט של תצוגת 120 הרץ אומר שהטלפון מרגיש חלק ומהיר וחמאתי. גלילה דרך עדכוני מדיה חברתית, אגודל דרך דפי מסך הבית ומשחקים כמו PUB-G מרגישים סופר מהירים ומגיבים.


מלבד קצב הרענון המוגבר, ה- OnePlus 8T נראה דומה ל- OnePlus 8. גודל המסך והרזולוציה זהים, כך שהוא תוסס וחד באותה מידה. הגרסה הירוקה של אקוומרין דמוי תכשיט שקיבלתי גם זוהרת ומושכת את העין, אך גבה נשלט על ידי בליטה גדולה של מצלמה מלבנית בדומה לגלקסי S20 Ultra.


הטלפון חסר גם כמה תכונות שיש ל- OnePlus 8 Pro היוקרתי יותר. ל- OnePlus 8T אין טעינה אלחוטית או טעינה אלחוטית הפוכה לאביזרים אחרים, ולגרסה הלא נעולה אין דירוג IP לעמידות במים (עם זאת, גרסת T-Mobile מדורגת IP68). אם אתה נעול את המכשיר, הוא לא פגיע לחלוטין. OnePlus אכן אמר שהוא עדיין מוגן מפני דליפות מקריות וכששקעתי את ה- OnePlus 7 Pro (שגם הוא אינו מוסמך ל- IP) בשנה שעברה, הוא שרד ללא בעיות.


הממשק המרענן של OnePlus 8T ו- Android 11

למרות ש- OnePlus 8 ו- 8 Pro יכולים להתעדכן למערכת ההפעלה הניידת האחרונה של גוגל, אנדרואיד 11, ל- OnePlus 8T כבר יש את זה מחוץ לקופסה. OnePlus רעננה גם את הממשק לטובה; תפריטים והתראות נראים יעילים יותר, מודרניים ונקיים יותר.


חדש ב- 8T הוא תצוגה המופעלת תמיד, המאפשרת לבדוק את הזמן, ההתראות וההתראות ללא צורך לפתוח את הטלפון ולהעיר את מסך הבית באופן מלא. ישנן מספר אפשרויות לבחירה לתצוגה שלך, כולל אפשרות שמציגה חריצים ברוחבים שונים לאורך שורה אחת. זה עוזר לדמיין כמה פעמים ביום אתה פותח את נעילת הטלפון שלך, והרעיון הוא שזה ירתיע אותך מלבלות זמן עם המכשיר שלך. כשהשתמשתי בתכונה זו, זה גרם לי להיות מודע יותר באיזו תדירות חזרתי למכשיר בכל פעם שמשעמם לי או סרק. שתי אפשרויות נוספות תמיד מופיעות מאוחר יותר בנובמבר באמצעות עדכון. אחד יאפשר לך להוסיף דמות ביטמוג'י משלך ואחר מציג סקיצה מסוגננת של תמונה אישית.


תכונות תוכנה אחרות כוללות כלי עריכה מובנים לצילום מסמכים (חשבו על דברים כמו יישור זוויות ואיתור קצוות, אשר גם אפליקציות סריקה של צד שלישי יכולות לעשות) ותמלול קול באמצעות אפליקציית ה- Note המקורית. תכונה זו בסדר והיא מגיבה מספיק, אך אפליקציית המקליט של גוגל מתעתקת גם תזכירים ויכולה להעלות את הטקסט ישירות ל- Drive. אפליקציית הרווחה הדיגיטלית של OnePlus, ZenMode, עדיין מגבילה את פונקציונליות הטלפון כשרוצים להתמקד. אבל עכשיו אתה יכול להזמין את החברים שלך להצטרף למפגש קבוצתי של ZenMode - וזה משהו שאני לא יכול לדמיין שמישהו יעשה אי פעם.